Sidor

lördag 10 juli 2010

Min lilla hobby

När jag upptäckte Train's singel Hey Soul Sister gick den ännu inte på radion. Jag var till och med lite orolig för att ingen skulle gilla den när jag la upp den på bloggen. Låten var nämligen ganska speciell, och det tog ett tag innan jag började tycka om den på riktigt. När jag till slut fastnat för den la jag upp den. Ett tag senare skrek jag i bilden "Vänta, höj!" när den förvånande nog popades på radion.

Blir lika glad varje gång jag hittar en låt innan alla andra. Låter själviskt, men jag tycker det är en kul hobby. Och jag delar faktiskt med mig här på bloggen. Jag önskar att jag hade lite fler läsare så att mina låtfynd verkligen skulle sätta sig på folks hjärnor. "Så glöm för guds skull inte vart ni hörde den först!"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!