Sidor

torsdag 21 oktober 2010

Lösviktsgodis


Den som kom på lösviktsgodiset var fanimej ett geni! Tänk dig - 5 meter lång (jag och mått... vi kan lika gärna säga 10 km, 1 dm, same shit) vägg, fylld med godis från golv till tak...


Sjuuuukt mycket godis helt enkelt.


Jag ställer mig gärna framför hyllan och beundrar denna vackra skapelse, drar in sockerlukten... ända tills nån idiot till godishatare puttar till mig när människan ska ta sig förbi. Vad mycket hat och negativitet det finns i världen! Så jag tar fram min jävla godispåse och börjar gräva i godislådsjävlarna med min fucking rosa slev. Fin färg. Rosa asså.


Försöker njuta ett tag av valfriheten vi har här i Sverige, men det skiter sig eftersom jag har så mycket negativitet i kroppen. Vi människor är typ födda sådana. Så istället gnäller jag om att de har för lite lakrits och inga ferraris. Dessutom är påsen är alltför stor, bara för att lura mig plocka mer än vad som behövs.


65 kronor



Jävla påsjävel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!