Sidor

söndag 2 januari 2011

Here we go again!





Teckenspråk för 2011... typ


Hej all cool people who follows my very bäst blog made of 100% awsomeness!!

Nu kör vi igen, ledigheten drar mot sitt slut och om några dagar åker jag tillbaka till Borås igen. Home sweet home. Jag ska försöka hinna med några videologgar de sista lovdagarna. Blir inte så svårt eftersom jag alltid har något viktigt och intressant att säga. What so ever.

Vad händer 2011:



  • Har kommit på lite nytt till la blogg. Däremot är det topphemligt, så länge wikileaks inte kidnappar mig och tvingar ut mig information samtidigt som de torterar mig med äckliga spanskaglosor. Spanska - jobbiga minnen...

  • Kommer köra på minst en vlogg per vecka. (Men kom ihåg - jag är en riktig ljugare, liar, LIAR! Så kanske "glömmer bort" mitt löfte)

  • Jag är ingen jävla spåtant så här tar listan slut. Punkt slut.


Tack o hej pastapastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!