Sidor

lördag 7 augusti 2010

Inflyttningsfest och två veckor kvar

Inflyttningfest just nu och jag har faktiskt vant mig lite (läs: LITE) vid att bo här. Hittar fortfarande inte i köket. Min garderob är fortfarande ett enda stor kaos och slukar allt för lite kläder (hälften ligger utspridda på golvet). Och i allt funderande kan jag inte missa tanken på att det endast är två veckor kvar tills skolan börjar. Tänk positivt. Tänk positivt. Tänk positivt. Var inte nervös! Så det kommer att bli asroligt att faktiskt lära känna någon i min egen ålder här. För som det är just nu så är det bajs och kiss tråkigt.

Det var bara en kort inblick i min hjärna just nu. För en mer detaljerad rundvisning var vänlig betala 40;- (skulle behövas efter all sommarshopping).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!