Sidor

söndag 22 augusti 2010

Och så fortsatte det...

När jag kom hem från skolan i fredags så slängde jag mig i soffan och somnade. Jag var helt enkelt helt slut. Inte van att efter en lång och slapp sommar anstränga mig så mycket på så ganska kort tid. Därför fick jag en trötthetschock typ.

Men första dagen på gymnasiet i en helt ny stad i en helt annan del av sverige, obs fortfarande på trygga lilla jorden och i stora trygga universum, gick jättebra. Var jättenervös till en början men efter ett tag släppte det. Har dragit samma historia om vart jag kommer ifrån och varför jag flyttade hit om och om och om igen... haha. Alla hör på min röst att jag är en outsider. Men that's life. På måndag blir det rivstart och vi börjar följa schemat med matte på en gång. Blä.


Utfyllnadsbild jag tog i stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!