Sidor

tisdag 30 mars 2010

Drar iväg över påsken

Vet inte hur länge jag kommer att vara där, men kanske halva påsklovet kommer jag att befinna mig i staden jag ska flytta till. Jag har bara varit i huset en gång, och det var på ett öppethus. Så det blir andra gången för mig, fast nu när "halva nya familjen" har flyttat in.
Där ska vi bla. dra till ett stort köpcenter som ligger i staden intill. Jag ska köpa kläder till skolavslutningen. Sen ska jag klippa mig hos min nya frisör dessutom. Kanske åka på lite sightseeing också :P Det är inte så mycket planerat så att säga. Men i.o.m att det är lov så kommer blogguppdateringen bli bättre.


Min låtsassyrra (inte Lady GaGa's om ni trodde det). Av säkerhetsskäl har jag maskerat henne med ett par LadyGaGa-solisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!