Sidor

tisdag 8 februari 2011

Bloggsegel

Utfyllnadsbild på solnedgång i min gamla hemby

Jag har studerat dem, läst dem, skrollat dem, tittat på dem, favoriserat dem och kommenterat dem. För att inte nämna mailat dem. Storbloggarna. Jag har redan tjuvstartat (hållt på med det i princip sen jag startat), men nu börjar officiellt min bloggsegel/-hore/-ape grej kategori. Jag ska alltså studera vad andra bloggare gör. Sedan göra min version utav det på min blogg, och på så sätt bli en sann bloggerska. Sanna bloggerskor får många läsare.

Om du är smart nog kan du se vilka inlägg som har med kategorin att göra genom att titta på etikett-raden under inlägget. Om då "Bloggsegel" finns med är det ett sådant inlägg. Kan hända att jag ändrar namnet på kategorin, om någon då skulle komma på något annat?

1 kommentar:

Skriv så fingrarna blöder!