Sidor

måndag 14 februari 2011

Love and Other Drugs och sneda tänder

Igår såg jag "Love and other drugs" på bio. Riktigt najs, rolig men samtidigt en aning komplicerad. Min vän förstod ingenting, så jag kan skryta med att jag i alla fall förstod mer än henne. Säkert på grund av mitt mer vuxna och mogna sätt att tänka på, som gör att jag förstår komplicerade saker om bland annat kärlek, sjukdomar samt legala och mindre legala läkemedel. Ett tips innan du ser filmen - läs på om Parkinson. Det är tydligen en sjukdom, inget känt släktnamn. Förbered er också på mycket naket och många tjejer (ni som gillar tjejer - hurra!) och en snygg kille (vi som gillar killar - hurra!).
Kan tilläggas att filmen var en aning utdragen. Större delen av konversationerna kom jag på mig själv med att stirra like maniac på skådespelarnas tänder. Kan avslöja att Anne Hathaway har stora, vita tänder och Jake Gyllenhaal har små, sneda. Tror det kan vara därför han håller sig för munnen på bilden ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!