Sidor

tisdag 5 april 2011

Rebecca Black


My hand is a dolphin! 

Egentligen borde jag inte skriva om Rebecca Black då det strider mot mina principer. Därför håller jag mig kort: Rebecca är en sån där snobbig lite unge som lider av peka-syndromet. Det jag pekar på fixar mamsen och papsen till mig. Hon pekade på en ponny. Fick en. Pekade på en bil. Fick en. Pekade på en tiara. Fick en. Pekade på en egen låt och video. Fick en. Nu tjänar hon miljoner dollar på att helt enkelt peka sig fram i livet. Världen är allt orättvis. Men jag ska inte klandra henne. Det var ju ett minst sagt smart drag från föräldrarnas sida. Nu har deras dotter pengar nog för att leva vidare sitt glamorösa liv även efter att de båda... ja.. gått bort.

Jag kan hålla med allt snack om att hon är ett "geni" osv. Det borde man vara om man lyckas tjäna så snabba -legala- pengar som hon lyckats göra. Att jag inte kom på det här? Nej... nu ska jag börja skriva min egna låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!