Sidor

söndag 10 januari 2010

Gissa bilden!

Uppdatering (Måndag): Eftersom jag snabbt förstod att det var för svårt så tänker jag nu fixa lite ledtrådar.


 



Ledtråd 1: En till del av bilden!


 




 



Här ovan kan du se en liten del av en bild på någonting. Men vad är det för något?




Nu är det upp till dig att gissa! Vinnaren får..eh? En länkning slår jag till med! (Om du inte har någon blogg får du äran)


 


Ni kommer inte kunna se några kommentarer/gissningar i det här inlägget förrän tävlingen är avslutad. Detta bara för att undvika fusk. Om det blir för svårt kanske jag slänger in en ledtråd senare.


 


Om det är fler som svarar rätt så lottar jag mellan dem, eller väljer den som gissade så nära (detaljerat) som möjligt. Får se...


 


Dessutom: Endast en gissning per spelare! Men om det kommer ledtrådar så får man gissa en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!