Sidor

lördag 9 januari 2010

Till Hungerspelen

Som ni kanske redan vet så är jag besatt av böckerna om Hungerspelen! Min far har en fantastisk livekonsert med Within Temptation hemma som får mig att tänka på just Hungerspelen.
Därför vill jag ägna en låt till dessa fantastiska böcker genom att lägga in en låt som skulle passa perfekt till filmen som väntas komma 2011.

De flesta av deras låtar skulle passa, och det var svårt att bara välja ut en. Så jag tog två (även fast jag ville ta fler). För att variera det lite så är den översta live och den andra inte. Enjoy!

Within Temptation - Deceiver of fools (live Black Symphony)









Långt intro - så spola fram två minuter så börjar låten :P




...eller...


 


Within Temptation - Angels








 


Läs om vad jag tyckte om Hungerspelen och få reda på vad det är för böcker HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!