Sidor

söndag 10 januari 2010

Kallt!

Sitter och "myser" i kylan så gott man kan i långkalsonger, munktröja, fleecefilt, mössa och äckligt hår. Med ena ögat på TV:n och det andra på datorskärmen - där jag nu skriver min So-uppsats. Eller skriver gör jag inte så mycket, eftersom jag har hjärnsläpp och det är så otroligt tråkigt att plugga på en lördagkväll!

Hela dagar kvar av jullovet: 2
Hela dagar kvar på So-uppsatsen: 2
Hela dagar kvar till sommarlovet: ? (vem vågar räkna *snyft*)

Förresten: Fixade ett youtube-konto idag. Hoppas kunna lägga upp egna videoinlägg tack vare det. Blev först medlem på
videofy.me, men kvalitén är så dålig på de uppladdningarna.

Här är lite fler blider på mina julklappar (som jag emellanåt lägger upp)...


Badgrejer från The Body Shop. Kom i en söt presentask med lukten "Aqua Lily".



En sån där väckarklocka som tänds innan man ska vakna ("Wake Up Light") för att det ska bli enklare att kliva upp på morgonen. Mamma tyckte det behövdes :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!