Sidor

måndag 1 februari 2010

Nej, skämt och sido...

Nej, skämt och sido så hade jag inte idétorka missinassen. Var bara väldans trött och hade dåligt samvete för att jag inte skrivit något. Grejen är den att jag hatar att lägga upp inlägg utan bilder. Och mini-polis som jag är så undviker jag kopiera bilder från internet så mycket som möjligt. Och för tillfället så har jag inga bilder att lägga upp - därför skriver jag inget.

Att ha blogg är perfekt på loven - när man har tid. Annars är det väldans stressigt att hinna med skola, träning, fritid och blogg.

Fick en massa MVG idag. I like! Äntligen! Tjoooooohooo! Fan, nu måste man fortsätta såhär :P



En gammal bild jag hittade på datan. Måste varit ett väldans tråkigt prov jag pluggade till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!