Sidor

söndag 7 februari 2010

Som jag lovade...

Tar igen sånt jag lovat men glömt bort. Skulle för et tag sen lägga upp bilder på sånt jag fyndat:

Var på stan för ett tag sen en snabbis och fikade med syrran. Vi var bara inne i en butik men hann endå shoppa lite. Blev nämligen alldeles till mig när vi kom in på MQ och märkte att halva butiken hade 50% rea!

Av en slump hittade jag detta skärp i provrummet jag bytte om i. Det fanns ingen annan stans i butiken! Orginalpris: ca 350. Trodde det var 50% på det, men av min förtjusning så var det hela 300 ;- rabatt på den. :)


 


Sen köpte jag en söt, prickig kofta (minns ej priset) och fick 50% rabatt. När jag sen hade den i skolan glömde jag bort att klippa av prislappen. Pinsamt värre!



 


Sen blev dt ett par leggings med blixtlås hela vägen. Till orginalpris, unnade mig det.



 


Jag ursäktar de dåliga bilderna. Har inte orkat ta några bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!