Sidor

tisdag 29 december 2009

Mellandagsshopping

Efter en lång dag med mycket att göra så får jag snart ta min efterlängtade skönhetssömn! Här kommer bilder på vad jag shoppade idag på stan. Är absolut nöjd med ALLT. Herre gud vilken konstig känsla - jag som alltid har dåligt samvete annars när jag shoppat.


Hade tänkt köpa ett liknande på H&M. Men där var armbanden slut. Av min lycka hittade jag ett snarlikt på JC!


Rosa T-shirt med tryck från Vero Moda. Vilket kap! Bara ca. 60 spänn!


Det enda rea-fyndet jag hittade idag. Kofta från MQ (STOCKH LM) ca. 250;- istället för 500;-


Skjorta från Vero Moda. Svårt att ta bild på, den är rätt lång.


T.v: Primer (Lumene). Har letat länge efter en primer. Hittade det till slut hos Lumene.
T.h: Foundation (Maybelline New York). Har aldrig haft den förut. Hoppas den är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!