Sidor

onsdag 1 december 2010

Dag 1: Presentera mig själv!


Hej!

Jag heter Linnea och är en tjej som fyller 16 år den 30 december. Mitt liv går ut på att 50% av min tid sova, 40% äta, och 10% skratta. Det tycker jag för övrigt är ett väldigt bra prioritering. Om jag hade haft mer procent på skrattandet skulle det vara direkt ohälsosamt. Kan tillägga att jag redan ligger på gränsen.

Jag föddes i en byhåla i utkanten av Stockholms län och bodde där till sommaren 2010. Mina föräldrar skiljdes när jag var 5 år, minns ingenting av det förutom att jag agerade lottodragare när de skulle fördela hushållsartiklarna.


Efter 10 år i samma grundskola och 15 år i samma kommun skedde till slut en förändring. Då flyttade jag tillsammans med min mamma till Borås. Här bor jag nu med en inte så vanlig familj på fyra och en halv personer.


Jag är en person som älskar andra människor lika mycket som jag älskar mig själv. Tycker om allt möjligt och är svår att placera i ett specifikt fack. Skulle kunna förklara mig själv som en snäll liten smurf som inte gör en fluga förnäm, fylld med jävlaranamma, galenskap och noll självkontroll. Som en påse lösviktsgodis med alla goda godisar, och kanske någon enstaka äcklig som hamnat där av misstag. En härlig blandning helt enkelt.


Valde den här låten för att allt är möjligt. Det, om något, är jag säker på.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!