Sidor

fredag 3 december 2010

Dag 3: Mina föräldrar

Jag har två biologiska föräldrar, vilket är rätt vanligt typ.


Min mamma mäter 173 cm över havet, har färgat blont hår och fet utväxt. Hon älskar hästar (alltså pånisar, för er som inte vet vad en hest är) ofantligt mycket. Hon berättar själv att ingen kille ville ha henne när hon gick i skolan för att hon luktade häst jämt och ständigt. Jag förstår killarna. Hästar bajsar men spolar inte. Därför tvingar man barn läsa "Min häst". Så att de frivilligt mockar bajs när de blir större. Men eftersom jag var så smart som barn såg jag genom propagandan. Istället för att mocka hästavföring klappade jag gulliga små kattungar utanför stallet.




Min pappa älskar musik, afrikansk mat, thailändsk mat, svensk husmanskost, indisk mat, elektronik, chips, tv-spel och datorer. Som ni förstår är han en matfantast som lagar ljuvlig mat från världens alla kontinenter. Annat han också lagar är mina tekniska prylar eftersom han kan allt om programmering och sånt. Det enda dåliga är nog att han är för jävla snabb på att äta upp allt chips i chipsskålen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!