Sidor

torsdag 2 december 2010

Dag 2: Min första kärlek


Min första kärlek var rätt töntig. Jag var så himla blyg när jag var liten så till och med hålla handen blev ett problem. Men vi kanske inte kan kalla det första kärlek då man mest lattjar omkring och byter pokémon-kort. Min däremot riktiga första kärlek var nog till mitt älskade TheSims-spel. Jag kunde sitta flera timmar i streck! Och vad går det ut på? Jo, gå på toaletten, sova, åka till jobbet, gå på toa igen, träffa en kille, gå på toa, skaffa barn, byta blöjor, bygga hus, gå på toa. Väldigt underhållande måste jag medge.

Men tragiskt nog tar alla förhållanden ju slut någon gång, så även detta. Jag och TheSims skiljdes åt efter många år av lycka. Vi hade delat mycket tillsammans, och så en dag var allt bara över. Vi var helt enkelt inte gjorda för varann, så jag gick vidare. Saknaden var gränslös.


Älskar dig och kommer alltid göra //Din Linnea




Så lägger vi på en väldans heartbreaking sång för att få till den rätta stämningen:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!