Sidor

söndag 19 december 2010

I want the money!

Det pågår en tävling just nu på enklafirman.feber.se. Man har chansen att vinna 100000 riksdaler i annonser! Jag är självklart med och tycker redan synd om de som kommer förlora mot EL AWESOME her self:

Min motivering:

SEB Enkla Firman är perfekt för dig som har ett mindre företag eller driver en vinstgivande blogg då det blir så mycket lättare att skilja på företagets och dina egna pengar. Enkla Firman hjälper dig med i princip allt du kan tänkas behöva gällande företagets ekonomi och din egen. Det är väl inte så pjåkigt med personlig rådgivning, specialfunktioner och allmänt fantastisk service? Jag skulle känna mig väldigt proffsig om jag använde mig av Enkla Firman då det är ett tecken på att jag tjänar cash. Men så är däremot inte fallet. Om jag inte nu vann förstås, det vore något! En ny humorblogg på blogghimlen - det röstar jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!