Sidor

lördag 20 augusti 2011

Decisions, decisions...

Ju äldre man blir desto fler och svårare beslut måste fattas. Just nu står jag inför ett som jag varit osäker om ett bra tag, men som känns mer självklart för var dag som går. Ni får reda på vad det hela handlar om när beslutet har fattats (om några dagar alltså). Men just nu försöker jag sysselsätta mig själv så mycket som möjligt för att tänka på annat. I morgon blir den stora tänkardagen. Då kommer jag vara riktigt djup. Ni vet meditation, spikmatta och rökelser... eller om man som mig fuskar och kör sovmorgon, bubbelbad och doftljus. Det blir lika bra.

Och här sitter jag och skiter

2 kommentarer:

  1. Ja man märker verkligen att man blivit vuxen. Många svåra beslut och många viktiga beslut som måste fattas.

    SvaraRadera
  2. @LIIV Exakt.. tråkigt men sant!

    SvaraRadera

Skriv så fingrarna blöder!