Sidor

måndag 29 augusti 2011

Överskottsenergi

Träning är ett av mina måsten här i livet då följderna av överbliven träning är minst sagt katastrofala. Jag kan inte sitta still hur länge som helst. Energin måste någonstans. Mycket av energin lägger jag på att prata strunt mest hela tiden. Det är svårt att få tyst på mig. Men så fort jag är trött eller allmänt ur balans så slutar jag prata och stirrar tomt i luften. Vilket nog är skönt för min omgivning. Ungefär som förra veckan. På grund av beslutsfattandet (som jag skrev om för några inlägg sedan) så hade jag inte lust med någonting alls faktiskt. Men nu är jag glader choklader igen!

Sådär cool är jag för folk som inte kan förstå hur häftig jag är!  Watch and learn kids, watch and learn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!