Sidor

lördag 13 augusti 2011

Några saker jag irriterar mig på

Bild som inte har någon som helst koppling till inlägget mer än att jag äger

  • Brödkanter. Troligen världens dummaste uppfinning
  • När man är hungrig och ska göra lunch men inser att man är oduglig på matlagning och måste gå hungrig tills man ger upp och gör en macka och dricker vatten till för att man till och med inte orkar koka te
  • Småbutiker som har överpris på exakt ALLT
  • Katter i allmänhet
  • Snö
  • SJ
  • Alla jävla kanelbullar och elefanter som bygger bon i mina öron och gör mig delvis döv så att jag måste missbruka ordet "va?" precis som Gunvor på ålderdomshemmet
  • När toalettpappret tar slut
  • När toalettpappret tar slut och man befinner sig på någons gästtoalett
  • När man börjar äta chips och inte kan sluta
  • Personer som är helt ironi-befriade. Dvs. förstår inte min ironi. Som är helt självklar. Såklart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!