Sidor

tisdag 23 augusti 2011

Jag diagnoserar mitt sömnproblem

Om ändå en prins kunde komma till undsättning

Jag har sovit mig genom hela dagen. Ursäktar så mycket! Det började med historialektionen, sen fortsatte jag på håltimmen. Sen lyckades jag hålla mig vaken tills jag kom hem. Då bakade jag sockerkaka, åt middag och somnade. Sen vaknade jag tre timmar senare, kollade ett avsnitt True Blood och nu ligger jag i sängen redo för en god natts sömn. Jag undrar vad det är för fel på mig, därför tänkte jag vara min egen doktor och gå igenom möjliga alternativ:

Alt. 1: Jag har blivit smittad. Brottsplats: Utan tvekan skolans toaletter.

Alt. 2: Jag har hittat meningen med livet. Att inte leva alls.

Alt. 3: Jag äter för lite av något, typ saknar tillräckligt mycket morötter i blodet. Skärpning! Grönsak to the people!

Alt. 4: Jag håller på att förvandlas till någon cool övernaturlig varelse. Hoppas isåfall på vampyr!

Alt. 5: Jag har inte sovit tillräckligt mycket på nätterna. Troligt? No comments.

Rätt svar kan jag däremot inte ge än. Det återstår att se! Men alternativ 4 låter rimligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!