Sidor

fredag 19 november 2010

DET STORA BORÅS-UPPDRAGET!!!









DAM-DA-DAM! Twissy present: The very big misson about me becoming a real boråsare!

För att lära känna min nya hemstad Borås bättre har jag beslutat mig för att anta utmaningen: Jag ska på X antal veckor lära mig leva som en sann boråsare. Sitta, gå, prata, äta, dansa, rapa, hitta, you name it - just like a boråsare.


Men jag kommer inte kunna klara detta på egen hand. Min blonda hjärna har inte tillräckligt många boråsceller. Jag behöver just DIN hjälp! Ansök om en hand i spelet, ge mig tips eller håll i kameran. Ni som supercoola superhjälpare (sällsynt art: korsning mellan superhjälte och hjälpare) får gärna hänga med mig på testet if you dare (...or maybe if I dare!).




Det kommer gå till såhär:


  1. Jag får ett tips

  2. Jag testar tipset, dokumenterar testet med bilder och film

  3. Jag recenserar aktiviteten på bloggen

  4. Betygsättning!

  5. Ni kommenterar

  6. Jag får ett nytt tips

  7. Osv...


När tiden sedan är inne och jag är redo, ska jag tenta upp. Klarar jag tentan får jag min examen!



Så vad gör ni boråsare egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!