Sidor

fredag 2 april 2010

Letat påskägg och prinskorvar

Dagen började med att jag fgick upp sist av alla. Nyvaken fick man höra att det var dags för att leta efter påskägg. Småirriterad på att ingen kunde säga exakt var det låg så gick jag långsamt igenom skåp och hyllor. Till sist hittade jag den bakom en gardin - såå orginellt...

Sen drog jag och syrran till centrum. Köpte lite småsaker bara, håller i pengarna ett tag till. Vi la ner dom på en svindyr fika istället. Fattar inte hur de kunde lägga till fem spänn bara för att man ville ha grädde i sin varma choklad. Snålisar!

Efter det drog vi på prinskorvjakt genom stan. Vi hittar inte alls och varje matbutik vi kom till hade stängt. Men allt slutade lyckligt :)


Jag osminkad med påskskägg och påskägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!