Sidor

torsdag 15 april 2010

Om jag var kille skulle jag...


  • Gå upp 20 minuter innan skolan börjar. Då endast för att äta frukost, kleta i lite vax i håret och dra på mig gårdagens kläder.



  • Stå upp och kissa. Sedan inte tvätta händerna efteråt. Yeah!



  • Sätta på mig ett par pilotglasögon med spegelglas. Alla kommer tycka jag är cool, även fast jag ser grymt ful ut i dem. Jag får helt enkelt se hur löjlig ut som jag vill.



  • Inte bry mig om utbildningen så mycket då jag ändå kommer tjäna mer än tjejerna senare.



  • Testa musklerna genom att bland annat slänga en gurka i väggen. Bara för att.



  • Äta massor med mat utan att oroa sig över att få celluiter på benen. (Förvisso äter jag massa mat i vanliga fall också...ehm..)



  • Prutta högt (riktig rackabajsare). Sedan skälla på proteindrycken man just druckit. Muskler du vet. Sedan ropa "Det är bara manligt.." eller något i den stilen.


Bara om någon ville veta. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv så fingrarna blöder!